Urodziny obchodzi 2 wzorkowiczki!
27204 wzorkowiczek dodało 19242 zdjęć do galerii!

Brokat nie jest przyjacielem z lampą błyskową....

Dodano: 2011-06-17 02:25:53, Odsłon: 927  

trochę dół.

Dołączyła: 2011-06-14 16:13:44

Stylistki Paznokci

asik452

Dziewczyny szukam dobrych pędzelków do malowania wzorków zarówno farbkami jak i lakierami. ...

hej komentujcie

Prosze komentujcie moje prace .... emot...

początki

Witam wszystkichemot ...

piecusyhs

Dzisiejszy świat stawia nadzwyczaj wysokie wymagania przed wszystkimi, w szczególności pod względ...

witam

Witam wszystkich, stylizacją paznokci zajmuje się od niedawna i czekam na wasze opinie moich dzie...

heeej!

komentujcie krytykujcie oceniajcie doradzajcieemot wszelkie...

Hej

 Witam wszystkich. Liczę na wasze komentarze,nie tylko te pozytywne :)  Dzisiaj...

drobne pytanko

czy ktoś może mi powiedzieć dlaczego nie ma wszystkich komentarzy do moich fotek ...

Powitanie

Witam wszystkich na forum Wzorki. Cieszę się ze tu jestem. Mam nadzieje że w razie jakich kolwiek...

Brakuje tu męskiej ręki(dobrze, brzmi sz

Drogie Pani, może to zabrzmi chamsko, ale prawdziwie. Zabrzmi może i trollowato. Dlaczego...

  • kasiula82 2011-06-20 00:24:33

    Prosimy o rozwinięcie tematu skoro taki został założony. Ja żadko miewam z tym problem akurat. 

  • kasiula82 2011-06-20 00:25:20

    sorki za błąd "rzadko" emot

  • kasiula82 2011-06-20 01:21:58

    Powracając do tematu. Dobre oświetlenie, to podstawa emot

  • grimmen 2011-06-20 23:42:28

    Odnośnie mojego zdjęcia "Kwas", przy naturalnym świetle zdjęcie lepiej pokazałoby jak zdobienie wygląda w rzeczywistości, z punktowego chwilowego oświetlenia lampy błyskowej, brokat oświetlił się tylko w jeden sposób i cieniowanie oraz kolory wyglądaą zwyczajnie słabo... O ile w rzeczywistości połaczenie neonowej zieleni z fioletem wyszło lepiej niż się obawiałem, to na zdjęciu(z lampą szczególnie) traci się cały heh 'urok'

  • grimmen 2011-06-20 23:43:23

    Inaczej mówiąc, cholera wie jak naprawdę fajnie złapać brokat na zdjęciach

  • kasiula82 2011-06-21 00:31:06

    no tu się z Tobą zgadzam emot

© Copyright by Wzorki.pl   | sitemap Realizacja: NetVisage